onsdag den 28. marts 2012

DAGENS - Rebecca

Hej alle sammen! Vil starte med, at vise jer mit outfit of the day. Og så vil jeg fortælle jer, hvad jeg skal bruge min dag på. Jeg vågnede op kl. 7 idag, i troen om jeg jo skulle i skole og møde kl. 8. Efter finder jeg ud af, at jeg jo skulle til tandlægen kl. 9, så havde slet ikke behøves at stå så tideligt op! Nå men ja, jeg kom da op i god tid kan man så sige. Efter tandlægen, fik jeg lov at blive hjemme fordi vores sidste to timer alligevel ville have været aflyst nu. Så en skøn dag hjemme, her kl. 13 kommer min store søster forbi, og så skal vi alle sammen ud og spise en is sammen. Det skal nok blive lækkert, og efter skal jeg med min veninde Kristine ind til byen og shoppe lidt! Håber i alle for en skøn dag. 

-  Lots of love Rebecca.


JAKKE - h&m, 250 kr. TRØJE - Monki, 200 kr. RING - Bianco, 70 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar