fredag den 30. marts 2012

SHOPPINGTUR.

Hej folkens:-) Rebecca og jeg var som sagt ude på en ordenlig shopping tur i går, og vi fik hver i sær købt en masse spændende ting! Jeg vil poste nogle billeder af noget af det jeg købte i går, så kan de være i kan få lidt inspiration, af noget af det :D Elles vil jeg lige fortælle at H & M i Rosengårdscenteret i Odense, har fået en masse nye og spændende varer, som jeg personligt er helt vild med. så jeg kender i hvert fald en, som bliver storforbruger inde i H & M!

Vi håber i alle får en god start på ferien! Det gør vi i hvert fald! Vi smutter på bytur i aften, efter jeg har været til træning. Vi er begge to enige om, at give den fuld gas og lægge byen ned!! Uden at tænke på en lang arbejdsdag,  som venter i morgen..



Håber i også nyder det gode vejr! Det gør vi i hvert faldt! så nyd det imens i kan, for det ser nemlig ud som om det ikke fortsætter, de næste par dage :(



Lots of love Maiken 

Rual Top Sisters Point- 250

Top H & M- 150 
Top New Yorker- 69

løs T-shitr New Yorker- 79

Shorts Vila- Tilbud 50

Halskæder
Med dame Sisters Point - 120
Blå kugle New Yorker- 69

Små ringe + armbånd - 50 stykket
Stor ring H & M- 49

Armbånd Trend- 80
Ur Glitter- 100
Urrem Glitter- 80

Guld stjerne Sisters Point- 100
Sølv "hænge ørering" sisters Point-100

Øreringe New Yorker- 35

Alm trøje Sisters Point- 250
høretelefonhalskæde Sisters Point- 180

8 kommentarer:

  1. Årh fede øreringe!(; kig gerne forbi www.aussiefreak.blogpot.com så kan vi jo følges?;)

    SvarSlet
  2. Fede indkøb! Elsker især øreringene! :)

    ------------------------------------------

    clarameier.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fede ting!
    -Kig gerne forbi min blog, jeg har lige nu en afstemning igang angående et koncept der hedder 'Hvis mit hus var i brand' Læs mere om det på min blog hvis det lyster.
    KNUS. (-:
    http://cecillie-katrine.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Shortsne er vildt fede, og til 50 kr. wow.
    Men forresten, jeg er blevet fast læser hos jer og det ville betyde utrolig meget hvis i også blev det hos mig.

    Knus
    Asta, http://www.astaambro.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej

    Din blog er meget fin, jeg har valgt at blive fast læsere på din blog, vil du så ikke også blive fast læsere på min blog?

    Knus Rikke :)

    http://rikke-christensen.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Rigtig fine køb. Jeg er helt vild med shortsene og øreringen m. kæde!
    Glædelig pinse ;-)

    /Victoria
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hej Piger!
    Vildt fed blog i har!

    Jeg har også en blog, og har forresten også en giveaway konkurrence igang, hvis I er interesseret i det. Præmien er 3 neglelakker fra Essie til en værdi af 150 kr ca.

    Michelle Marek
    // Chelli-life.dk

    SvarSlet
  8. Total fed blog!
    -Tjek meget gerne mig og min venindes blog ud http://straigthandcurly.blogspot.dk

    SvarSlet